reklama

Muchu jednou ranou

Barack Obama zabil muchu jednou ranou. Len tak sa zahnal a hneď bolo po nej. A ja som sa to dozvedel vďaka všadeprítomným médiám len pár hodín po incidente. Óóoo vďaka! Napriek tomu som tejto informácii nevenoval prílišnú pozornosť. Veď prečo aj. Mucha je mŕtva, život ide ďalej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Dnes ráno cestou do práce, tak ako pravidelne, lúskam Hot News a čo nevidím? Opäť téma venovaná tejto smutnej udalosti. Medzinárodná organizácia za práva zvierat PETA sa postavila proti tomu, ako americký prezident skoncoval s týmto malým tvorom.

Ešte v polospánku som sa prešiel ráno po pracovisku, keď tu zrazu na mňa poľská kolegyňa s úškľabkom na tvári vyklopí otázku: "Videls jak Obama zabil muhe dzisiaj?" A vtedy mi to došlo!

Ak dokáže takáto správa obletieť celý svet za niekoľko hodín a státisíce ľudí si pozrie video s malou hmyzou popravou, asi to nebude len tak. Asi za tým niečo bude.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čakal som čo bude nasledovať. Už som v duchu videl stovky členov organizácie Greenpeace nastúpených s transparentmi pred Bielym domom. Hneď za nimi nasledovali konšpirační teoretici a ich neuveriteľné fantazmagórie typu - "Zmarený útok jedovatej robotickej muchy na amerického prezidenta", alebo "Americký prezident jasne naznačil jeho cieľ - zaútočíme a rozpučíme vás ako muchy", prípadne "Mucha bola falošná, neverte nikomu, blíži sa tretia svetová".

Keďže som človek humánny, veriaci v dobro, moja fantázia zašla ešte o kúsok ďalej. Čo ak tá mucha bola podstrčená, čo ak je to vopred dohodnuté gesto? Symbol, ktorý ma vybraným či zodpovedným ľuďom tohto sveta naznačiť, že už prišiel ten správny čas "TO" spustiť?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno už bolo dosť tej strašnej krízy, chudoby, zla a bolesti páchanej na tejto planéte a konečne je čas na malý zázrak. Niečo v podobe gejzíru uprostred púšte, vakcíny na HIV, zaplátania ozónovej diery, alebo lieku na rakovinu. Konečne tí správni ľudia tohto sveta dostali signál, určite všetci vedia čo majú robiť a my sa čoskoro dočkáme veľkých zmien k lepšiemu. Veď je to jasné! Tak to určite musí byť! Tak to určite bude!!! Veď predsa by to médiá nevysielali len tak!


Od rána prešlo pár hodín... Mucha je mŕtva, ľudia v Afrike zomierajú ďalej a my blázni sa radujeme, lebo dnes síce nie, ale zajtra "TO" už určite príde...

Tomas Masar

Tomas Masar

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cesty života sú nevyspytateľné a tak si len tak chodím, zamýšľam sa, skúmam, objavujem... Občas sa zastavým a zanechám nejakú stopu - trebárs na svojom blogu... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu